CS | SK

Kategorie

Zprávy o stavu sněhu

1. 11. 2017 BYL NA EHOPU SPORTICUS.CZ SPUŠTĚN NOVÝ ZÁKAZNICKÝ SYSTÉM, ZVÝHODŇUJÍCÍ REGISTROVANÉ ZÁKAZNÍKY.

VÝHODY REGISTRACE

  1. Všichni registrovaní zákazníci mohou nakupovat většinu produktů s vyšší slevou než běžní zákazníci. Toto se však většinou nevztahuje na produkty s akční cenou a při výprodejích.
  2. Registrovaným zákazníkům se nižší ceny, za které nakupují, zobrazují již přímo na eshopu v momentě, když jsou přihlášení.
  3. Registrovaní zákazníci mohou navíc využívat kreditového systému, tedy odměny na další nákup, ve výši 1-3 % z částky nákupu (u výprodejových položek a u elektroniky pouze 1 %). Více o kreditovém systému níže.
  4. Registrovaní zákazníci mohou jednoduše nahlížet do historie svých nákupů, kde rovněž naleznou své faktury.
  5. Registrovaní zákazníci mohou využívat výhodnějších podmínek pro množstevní slevy.

INFORMACE O FUNGOVÁNÍ KREDITOVÉHO SYSTÉMU

Základní informace

  • Za každý nákup v našem internetovém obchodě www.sporticus.cz získá registrovaný zákazník (dále „zákazník“) odměnu ve výši 3 % z částky nákupu zboží. Výjimkou jsou tři značky, zpravidla se jedná o elektorniku (GARMIN, LUCIFER, SPORTIDENT) a výprodejové položky (produkty se slevou vyšší než 30%), za které dostanete odměnu ve výši pouze 1 % z nákupní ceny.
  • Zákazníkům čerpající slevy nad rámec registrace (slevové kódy, oddílové slevy) se kredity nepřipisují.
  • Na konto zákazníka bude připsána odměna spolu s potvrzením objednávky.
  • Aktuální stav konta zjistí zákazník jednoduše po přihlášení. V zákaznickém systému lze sledovat také historii odměn a jejich čerpání. 
  • Při vrácení zboží se čerpaná odměna odečte z aktuální výše konta zakázníka, případně bude ponížená vrácená částka za zboží o výši chybějícího kreditu.
  • O aktuální stavu konta bude zákazník informován prostřednictvím e-mailu, automaticky generovaného se zasláním faktury. V případě, že se změní fakturovaná částka za objednávku, změní se také výše odměny za daný nákup (odměna se vypočítá z fakturované částky). Ke změně fakturované částky může dojít z různých důvodů (změna objednaných položek, dodatečná sleva apod.). Závazná je tedy až částka, kterou nalezne zákazník v historii odměn a jejich čerpání.

Jak uplatnit odměny

  • V první fázi košíku se přihlášenému zákazníkovi zobrazí aktuální stav jeho konta (v Kč). Zákazník si zvolí, o jakou částku chce aktuální nákup ponížit. Částka nákupu se poté přepočítá.
  • Odměny lze uplatnit pouze do výše částky nákupu.
  • V momentě odeslání objednávky se konto zákazníka sníží o uplatněnou částku.

Upozornění

  • Kreditový systém je určen výhradně registrovaným zákazníkům. Při každém nákupu je potřeba se přihlásit.
  • Změny v kreditovém systému jsou vyhrazeny.
  • Platnost výše uvedených podmínek je od 1. 11. 2022.