1. 11. 2017 byl na ehopu SPORTICUS.CZ spuštěn nový zákaznický systém, zvýhodňující registrované zákazníky.
VÝHODY REGISTRACE
- Všichni registrovaní zákazníci mohou nakupovat většinu produktů s vyšší slevou než běžní zákazníci. Toto se však většinou nevztahuje na produkty s akční cenou a při výprodejích.
- Registrovaným zákazníkům se nižší ceny, za které nakupují, zobrazují již přímo na eshopu v momentě, když jsou přihlášení.
- Registrovaní zákazníci mohou navíc využívat kreditového systému, tedy odměny na další nákup, ve výši 1-3 % z částky nákupu (liší se v závislosti na výši slev či druhu produktů). Více o kreditovém systému níže.
- Registrovaní zákazníci mohou jednoduše nahlížet do historie svých nákupů, kde rovněž naleznou své faktury.
INFORMACE O FUNGOVÁNÍ KREDITOVÉHO SYSTÉMU
Základní informace
- Za každý nákup v našem internetovém obchodě www.sporticus.cz získá registrovaný zákazník (dále „zákazník“) odměnu ve výši 3 % z částky nákupu zboží. Výjimkou jsou tři značky, zpravidla se jedná o elektorniku (GARMIN, LUCIFER, SPORTIDENT) a výprodejové položky (produkty se slevou vyšší než 30%), za které dostanete odměnu ve výši pouze 1 % z nákupní ceny.
- Zákazníkům čerpající slevy nad rámec registrace (slevové kódy, oddílové slevy) se kredity nepřipisují.
- Na konto zákazníka bude připsána odměna 14 dní po vyzvednutí objednávky, tedy po ukončení zákonné 14-denní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- Aktuální stav konta zjistí zákazník jednoduše po přihlášení. V zákaznickém systému lze sledovat také historii odměn a jejich čerpání.
- Při vrácení zboží se čerpaná odměna odečte z aktuální výše konta zakázníka, případně bude ponížená vrácená částka za zboží o výši chybějícího kreditu.
- O aktuální stavu konta bude zákazník informován prostřednictvím e-mailu, automaticky generovaného se zasláním faktury. V případě, že se změní fakturovaná částka za objednávku, změní se také výše odměny za daný nákup (odměna se vypočítá z fakturované částky). Ke změně fakturované částky může dojít z různých důvodů (změna objednaných položek, dodatečná sleva apod.). Závazná je tedy až částka, kterou nalezne zákazník v historii odměn a jejich čerpání.
- Doba platnosti kreditů je 18 měsíců od jejich získání - když je nevyužijete do této doby, tak už jejich využití není možné, z Vašeho zákaznického účtu se totiž samy po 18 měsícich odečtou.
Jak uplatnit odměny
- V první fázi košíku se přihlášenému zákazníkovi zobrazí aktuální stav jeho konta (v Kč). Zákazník si zvolí, o jakou částku chce aktuální nákup ponížit. Částka nákupu se poté přepočítá.
- Odměny lze uplatnit pouze do výše částky nákupu.
- V momentě odeslání objednávky se konto zákazníka sníží o uplatněnou částku.
Kreditový systém lze využít pouze při nákupech uskutečněných prostřednictvím eshopu.
Upozornění
- Kreditový systém je určen výhradně registrovaným zákazníkům a lze jej využít pouze při nákupech uskutečněných prostřednictvím eshopu. Při každém nákupu je potřeba se přihlásit.
- Doba platnosti kreditů je 18 měsíců od jejich získání.
- Změny v kreditovém systému jsou vyhrazeny.
- Platnost výše uvedených podmínek je od 1. 11. 2022.