CS | SK

Kategorie

Zprávy o stavu sněhu

Reklamace / vrácení / výměna zboží

Ke zboží, které reklamujete, vracíte nebo měníte vyplňte online formulář, ten následně vytiskněte a následně zboží zašlete nebo přinestena adresu pražské prodejny SPORTICUS.

Adresa pro zaslání zboží:

SPORTICUS

Ke Zlatému kopci 407/8

19600 Praha 9 - Miškovice

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nabízíme Vám možnost výměny oblečení do 2 měsíců od data nákupu.

Zboží můžete vyměnit za jinou velikost nebo barvu dle našich skladových možností.

Podmínky výměny

1. Vrácené zboží musí být nepoužité, musí obsahovat všechny visačky a musí být zasláno v původním obalu.

2. Vyměněné zboží Vám pošleme až v momentě obdržení vyměňovaného kusu z Vaší strany.

3. V případě, že nebudeme mít Vámi požadovanou velikost oblečení skladem my, ani náš dodavatel, můžete si vybrat jiný produkt a rozdíl v ceně doplatit. Peníze v tomto případě nevracíme.

Chci vyměnit zboží. 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Jako spotřebitel jste oprávněn uplatnit práva z vadného plnění, které se u našeho spotřebního zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí. Výjimky z tohoto práva naleznete v obchodních podmínkách.

K reklamaci posílejte pouze čisté zboží (týká se především obuvi)!

Chci zboží reklamovat. 

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Do 14 dnů máte ze zákona nárok na vrácení zboží bez udání důvodu.

Chci odstoupit od smlouvy.

 

JAK POSTUPOVAT?

- Nejjednoduším způsobem pro Vás i pro nás bude využití našich online formulářů. Ty Vás snadno a intuitivně provedou celým procesem, díky čemuž ušetří čas oběma stranám. 

 

NEDAŘÍ SE VÁM FORMULÁŘ VYPLNIT?

- Případně lze stále využít naše formuláře, které po vytištění vyplníte ručně: