CS | SK

Kategorie

Zprávy o stavu sněhu

Jak postupovat při reklamaci, VRÁCENÍ či VÝMĚNě zboží?

Zboží, které reklamujete, vracíte nebo měníte zašlete nebo přineste spolu s vyplněným formulářem na adresu pražské prodejny SPORTICUS.

Adresa pro zaslání zboží:

SPORTICUS

U Elektry 650/2

Praha 9 - Hloubětín

198 00

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Jako spotřebitel jste oprávněn uplatnit práva z vadného plnění, které se u našeho spotřebního zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí. Výjimky z tohoto práva naleznete v obchodních podmínkách.

Použijte tento reklamační formulář.

K reklamaci posílejte pouze čisté zboží (týká se především obuvi)!

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nabízíme Vám možnost výměny oblečení do 2 měsíců od data nákupu.

Zboží můžete vyměnit za jinou velikost nebo barvu dle našich skladových možností.

Podmínky výměny

1. Vrácené zboží musí být nepoužité, musí obsahovat všechny visačky a musí být zasláno v původním obalu.

2. Vyměněné zboží Vám pošleme až v momentě obdržení vyměňovaného kusu z Vaší strany.

3. V případě, že nebudeme mít Vámi požadovanou velikost oblečení skladem my, ani náš dodavatel, můžete si vybrat jiný produkt a rozdíl v ceně doplatit. Peníze v tomto případě nevracíme.

Použijte formulář pro výměnu zboží.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Do 14 dnů máte ze zákona nárok na vrácení zboží bez udání důvodu.

Použijte formulář odstoupení od smlouvy.